ממונה פניות הציבור

קרנות ההשתלמות של עובדי ההוראה מייחסות חשיבות עליונה לשביעות הרצון של עמיתיהן ועושות הכל כדי שהשירות שהן מעניקות יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

מידע חשוב לפונה:

בכל מקרה של פניה ראשונה בנושא או בירור סטאטוס פניה/בקשה קיימת עליך לפנות למוקדי שירות הלקוחות:

לאחר שפנית לאחד מהמוקדים הנ"ל, אם בכל זאת אינך מרוצה מהשירות/המענה לפנייתך/בקשתך – הנך מוזמן/ת לפנות אל ממונה על פניות הציבור: רו"ח אלי להט

דרכי פנייה נוספות לממונה פניות הציבור: